10 de abril de 2009

A Solas Contigo


Cuando a solas contigo, susurraste mi nombre
mis mariposas revolotearon,
sobre rojas amapolas.

Cuando a solas contigo, miraste mi cuerpo en piel
la cumbre se quedó sin niebla.
Cuando a solas contigo, saboreaste mis rincones
su fruto maduró, para viajar en el tiempo.
Cuando a solas contigo, me besaste i arremetiste
tu barca en mi oleaje, me sumergí,
y fui mil mares.
Cuando a solas contigo
yaciste a mi lado
tu calor, fue el sosiego en mis sueños.

Es que a solas contigo, tú sabes
que eres mío.

Fotografía de la escultura "Elección o Destino" de Lorenzo Quinn
*

7 comentarios:

Jesús Arroyo dijo...

Hola:

Acompañado de sombras,
nunca a solas,
acompañado de ti,
nunca a solas.

Saludos.

Pescador dijo...

Ynarud, que preciosa prosa, se nota que la pluma fue extensión del alma....Un abrazo fraterno.

Tempus fugit dijo...

Cuando estoy a solas conmigo... es cuando más a solas contigo estoy...


besos

Anabel dijo...

Gran momento el de "estar en piel" y a solas con alguien, con alguien especial.

Este jueves no fallo, aunque termine saliendo en los periódicos. Nos vemos.

Besos,

Anabel, la Cuentista

Maria Coca dijo...

A solas con la persona amada es la mejor manera de sentirse acompañada.

Hermoso.

Besosss

Doncel dijo...

Un placer volver por tu página y leer tus poesías.
Un beso desde esta colina.

p.d. gracias por visitar mi blog en mi ausencia.
Antonio

qui sap si... dijo...

Mentre la lluna en el seu ball,
m’ensenyava el sender
per aprendre amb els sentits
el teu cos nu,
recordava el llarg camí
que m’hi havia dut.
De primer les paraules foren el lligam,
fins arribar al llaç del teu mirar
quan el cor només bategava
al ritme del mutu caminar.
Guarniren els teus records
els mots versats
que poc a poc t’anava filant
entre petons robats
que em deixaves al llindar dels llavis.
Les primeres carícies
foren poques i porugues,
no m’atrevia a demanar-te
el ball lent del cos a cos
que m’oferies maliciosa sabedora
dels meus dubtes.
Avui t’ho he demanat i acceptant,
s’ha acabat un joc d’anys
per arribar a encetar aquell ball
de cos nu envoltat de llençols de setí.
Mentre la lluna en el seu ball,
m’ensenyava el sender
per aprendre amb els sentits
el teu cos nu,
recordava el que aleshores m’has ensenyat,
la lluna descansa rere un núvol clar
que ens l’ensenya entre bambolines.
El temps s’acaba
i ja vesteixes la roba interior negra
o fosca com la nit que també se’n va,
el jersei verd descansa
amb els pantalons texans negres
en aquella cadira
que amaga als peus les sabates beix
a la moda que tan t’agraden portar.
Veig el contrallum del cos en un adéu
que qui sap quan em tornarà a dur
com un somni a vetllar cara al cel
una altre nit de records perduts,
estimant-nos en un tems equivocat,
fora del nostre pas.